Посудомийки Electrolux, Zanussi, AEG: коди системних помилок
Посудомийки Electrolux виробляють з двома видами контролю користувача: виключно електронне або механічне + електроніка. Тобто, в деяких модифікаціях виведено РК-дисплей — на ньому відображається основна інформація, а також завершення робочого алгоритму. У ПММ без дисплея код неполадки можна вважати за індикаторами (кілька разів блимає лампочка, сигналізуючи про поломку). Важливо знати як перезавантажити техніку. Якщо вибрано некоректний режим, а також якщо помилка висвітилася перший раз, то налаштування скидають за допомогою перезавантаження: відключити від живлення; зачекати півгодини; підключити до мережі. Системний код знову висвітився - запуск машинки не відбудеться, доки не буде усунута поломка.
Код із маркуванням |
Кількість поморгування Видимість(*) |
Опис |
10 |
1 Так |
Не відбувається забір проточної води: за максимальний часовий проміжок не набрано необхідного обсягу. |
20 |
2 Так |
Злив відпрацьованої рідини не відбувається за запланованим алгоритмом: після закінчення максимального часового періоду від вимірювача рівня не надійшов сигнал "порожній бак" |
30 |
3 Так |
Прийшов сигнал від поплавкового датчика-вимірювача вузла "Аква-Стоп" - це говорить про протікання |
50 |
5 Так |
Від симістора двигуна циркуляційно-перекачуючої помпи не надходить інформація. Причиною часто є коротке замикання |
60 |
6 Так |
Закачана вода не нагрівається (повільно гріється) або перегрівається |
70 |
7 Ні |
Опір вимірника NTC вийшов за допустимі межі |
80 |
8 Ні |
Між модулем мікропроцесора та модулем пам'яті EEPROM не відбувається обміну інформацією |
90 |
9 Ні |
Некоректна контрольна сума відомостей про конфігурацію ПММ |
A0 |
10 Ні |
Обертання розсіювача чимось блокується |
B0 |
11 Ні |
Вийшов з ладу вимірник каламутності |
C0 |
12 Ні |
Виникли некоректності при інформаційному обміні між платою інтерфейсу користувача і контрольним електромодулем |
D0 |
13 Ні |
Немає електросигналу від тахогенератора циркуляційно-перекачувального двигуна |
F0 |
14 Ні |
За потрібний тимчасовий період закачана вода не досягла необхідного рівня під час процесу миття, що потребує доливання. |
(*) - "Так" – код несправності видно у стандартному режимі, "Ні" – вискакує тільки в тестовому режимі
Дивіться також:
З питань ремонту і виїзду майстра додому, телефонуйте: 050-689-82-96068-680-10-03